FAQ

    • Przez formularz kontaktowy na stronie www, telefonicznie pod numerem: 62 737 51 31, lub przez handlowców w oddziałach Intar.

    • W zależności od rodzaju zamówionego towaru np. akcesoria meblowe, możemy Państwu dostarczyć kurierem pod wskazane miejsce – zapraszamy do zakupów poprzez sklep internetowy Intar. W przypadku płyt meblowych i blatów ze względu na duże gabaryty prosimy o kontakt z działem handlowym.

    • Tak, posiadamy sklep internetowy pod adresem www.intar.pl gdzie można zamówić płyty i akcesoria meblowe z dostawą lub odbiorem osobistym. Natomiast zarejestrowani w naszej firmie stolarze maja już możliwość zamawiania usługi cięcia i oklejania przez internet.

    • Tak, w każdym z oddziałów istnieje możliwość sporządzenia projektu kuchni.

    • W naszej firmie nie sprzedajemy mebli wraz z montażem, natomiast na naszej stronie internetowej znajduje się lista specjalistów, którzy z nami współpracują i mogą kompleksowo Państwa obsłużyć.

    • Standardowe koszty wysyłki są podane w zakładce Terminy i koszty wysyłki.

      Koszty transportu płyt meblowych i blatów są ustalane indywidualnie zależnie od ilości i gabarytów zamówionego towaru. Szczegóły są dostępne u handlowców Intar.

    • Dokładamy wszelkich starań aby zlecenia były realizowane jak najszybciej. Terminy są zależne od aktualnego obłożenia stolarni. Konkretne terminy są dostępne w naszych oddziałach.

    • Tak. Można kupić panele podłogowe wraz z usługą montażu.

    • Firma Intar nie posiada w swojej ofercie materiałów budowlanych za wyjątkiem płyt budowlanych np. OSB.

    • Termin realizacji jest uzależniony od producenta oraz modeli drzwi lub podłogi wybranych przez klienta. Szczegółowe informacje są dostępne u handlowców Intar.

    • Nie. Blaty sprzedajemy w całości.

    • Nie. Płyty sprzedajemy w całości.

    • To zależy od dostępności asortymentu na magazynie. Szczegóły dostępne u handlowców Intar.

    • Tak, można dokonać zakupu na miejscu w każdym oddziale Intar.
    • Tak, tylko po uzgodnieniu z handlowcem.

    • Tak, w każdym z oddziałów znajduje się terminal płatniczy.

    • Tak, jest możliwość zakupu z opcją płatności za pobraniem.

    • Tak, w każdym oddziale Intar jest dostępna nowoczesna ekspozycja dla klienta.

    • W każdym oddziale Intar są dostępne próbki.

    • Nie. Próbki są dostępne do wglądu w oddziałach Intar.

    • Towary są dostarczane przez firmy kurierskie oraz własny transport Intar. Rodzaj transportu zależy od ilości i gabarytów towarów jakie klient zamówił.

    • Nie. Intar dostarcza towar pod wskazany adres bez rozładunku i wniesienia.

    • Korzystamy z firm kurierskich takich jak DPD, Schenker oraz Inpost oraz własnego transportu.

    • Tak. Można wybrać dzień dostawy.

    • Bezpośrednio u handlowca Intar, u którego zostało złożone zamówienie lub obsługuje zamówienie internetowe oraz poprzez stronę internetową www.intar.pl w zakładce Reklamacjie i Zwroty gdzie znajduje się odpowiedni formularz.

    • Nie. Intar nie wycenia całych kuchni.

    • Czas realizacji zależy od dostępności towaru na magazynie lub terminów realizacji u dostawców.

    • Od momentu potwierdzenia zamówienia w naszej firmie.

    • Nie. Intar nie prowadzi sprzedazy ratalnej.

    • Aby otrzymać bezpłatne wzorniki płyt i blatów Kronospan wystarczy zarejestrować się na stronie www.strefaplyt.pl, wybrać dany oddział Intar jako partnera handlowego, potwierdzić link aktywacyjny, który otrzymają Państwo na podany przez siebie adres e-mail. Gdy fabryka dostarczy nam wzorniki, poinformujemy Państwa i bezpłatnie przekażemy.

    • Klient indywidualny nie ma możliwości zakupu na przelew. Opcja ta jest dostępna dla stolarzy posiadających limit kupiecki.