Co oznacza do偶ywotnia gwarancja dla akcesori贸w marki Blum

<?php echo e($image->getAlt(), false); ?>
2023-09-29 14:02:46

Firma Blum to renomowany producent nowoczesnych oku膰 meblowych. Produkty Blum wykonane s膮 z najwy偶szej jako艣ci materia艂贸w w oparciu o starannie opracowane projekty, dzi臋ki czemu s膮 nie tylko bardzo funkcjonalne, ale te偶 trwa艂e. Marka daje na to Do偶ywotni膮 Gwarancj臋 Jako艣ci, a my sprawdzili艣my, na czym ona polega.

Akcesoria Blum nie bez powodu uwa偶ane s膮 za jedne z najlepszych produkt贸w tego typu. Zawiasy, prowadnice  i podno艣niki  gwarantuj膮 nam niezawodne dzia艂anie przez ca艂y okres u偶ytkowania mebla, bez usterek czy uszkodze艅.  Je艣li jednak oka偶e si臋, 偶e zamontowany w naszym meblu okucie nie dzia艂a prawid艂owo, mo偶emy z艂o偶y膰 reklamacj臋 na podstawie Do偶ywotniej Gwarancji Jako艣ci, a firma wy艣le nam naprawione lub nowe okucie.

Na czym polega do偶ywotnia gwarancja Blum?

Do偶ywotnia Gwarancja Jako艣ci Blum to deklaracja firmy, 偶e okucia, b臋d膮ce na wyposa偶eniu naszych mebli b臋d膮 dzia艂a膰 niezawodnie. Co wa偶ne, gwarancja dotyczy wy艂膮cznie oku膰 zamontowanych w meblach  i wygasa w chwili, gdy ko艅czymy u偶ytkowanie danego mebla.

M贸wi膮c najpro艣ciej, je艣li jakiekolwiek okucie Blum nie dzia艂a prawid艂owo lub jest uszkodzone, informujemy o tym mark臋 i odsy艂amy je, a firma bezkosztowo przesy艂a nam nowe lub naprawione okucie.

艢wiadczenia wynikaj膮ce z gwarancji dotycz膮 jedynie ostatecznego u偶ytkownika mebla, co oznacza, 偶e przedsi臋biorc贸w korzystaj膮cych z akcesori贸w Blum w celu dalszej odsprzeda偶y gwarancja nie obejmuje. A wi臋c zg艂oszenie reklamacyjne do firmy Blum mo偶e z艂o偶y膰 klient, dla kt贸rego stolarz przygotowa艂 szafki kuchenne wyposa偶one w zawiasy i okucia Blum, ale ju偶 stolarz takiego zg艂oszenia z艂o偶y膰 nie mo偶e. Gwarancja obejmuje r贸wnie偶 tylko okucia do mebli, u偶ytkowanych na terytorium Polski.

Jak z艂o偶y膰 zg艂oszenie reklamacyjne na okucia Blum?

By skorzysta膰 z Do偶ywotniej Gwarancji Jako艣ci nale偶y wymontowa膰 wadliwe okucie i odes艂a膰 je na adres:

  • Blum Polska Sp. z o.o.,
  • ul. Pozna艅ska 16,
  • 62-020 Jasin k/Swarz臋dza

wraz z wydrukowanym i wype艂nionym formularzem reklamacyjnym. Formularz znajdziemy na stronie internetowej marki Blum (www.blum.com),  na kt贸rej dost臋pne s膮 te偶 wskaz贸wki, dotycz膮ce demonta偶u uszkodzonego okucia.

W formularzu nale偶y poda膰:

  • dat臋 zg艂oszenia,
  • nasze dane teleadresowe (imi臋 i nazwisko, adres i numer telefonu, opcjonalnie tak偶e adres e-mail),
  • czas wykrycia wady (do wyboru mamy trzy opcje: wykrycie usterki podczas zabudowy / monta偶u oku膰, wykrycie w trakcie regulacji b膮d藕 ustawiania okucia lub podczas u偶ytkowania 鈥 w贸wczas musimy poda膰 przybli偶on膮 liczb臋 miesi臋cy / lat, po up艂ywie kt贸rych zidentyfikowali艣my usterk臋).

Najwa偶niejszym elementem formularza reklamacyjnego jest okre艣lenie rodzaju uszkodzonego artyku艂u  (opcjonalnie mo偶emy poda膰 numer identyfikacyjny i/lub numer serii artyku艂u, je艣li je znamy) i dane z etykiety, a tak偶e mo偶liwie szczeg贸艂owy opis uszkodzenia 鈥 co nie dzia艂a prawid艂owo, w jakich okoliczno艣ciach itd. Do zg艂oszenia mo偶emy te偶 do艂膮czy膰 zdj臋cie lub film.

Do偶ywotnia Gwarancja Jako艣ci Blum 鈥 wykluczenia

Gwarancja Blum dotyczy wszystkich oku膰 ( system贸w zawias贸w, szuflad  oraz podno艣nik贸w) produkowanych przez firm臋, o ile zosta艂y prawid艂owo zamontowane i u偶ytkowane. Przyk艂adowo, je艣li okucia s膮 nadmiernie obci膮偶one lub u偶ytkowane niegodnie z ich przeznaczeniem, to w razie uszkodzenia gwarancja ich nie obejmie.

Z do偶ywotniej gwarancji wy艂膮czone s膮 r贸wnie偶 okucia systemu SERVO-DRIVE  starsze ni偶 5 lat (licz膮c od momentu ich produkcji) i takie, kt贸re zosta艂y po艂膮czone z systemami podno艣nik贸w lub szuflad innych firm ni偶 Blum.

Co oznacza do偶ywotnia gwarancja dla akcesori贸w marki Blum

 

Je偶eli nie znalaz艂e艣 czego szuka艂e艣 to powr贸膰 do kategorii

Wr贸膰 do kategorii